askere bedava demiş.
geçen aylarda bir suriyeli gördüm markette. ilçe belediyenin kendilerine dağıttığı ve her ay para yükledikleri kartta paranın hâlâ yüklenmediğini görünce belediye başkanına ana avrat sövdü. ben de helal olsun biraz daha söv dedim adama.
pastahanecinin yaptığı şey, askere bedava poğaça verebilmek için suriyeliyi dolayısıyla belediyeleri vergiye bağlamaktır.
abd'de siyahîlere yapılanlarla ne alakası var lan bunun?
bu adalettir.
türkler de savaştan kaçıp almanya'ya sığınıp buna rağmen hâlâ orada çocuk sahibi olup dururlarsa o zaman kıyaslarız bu ikisini de.
oturmuş evinde ılık gòtüyle liberalizm kasıyor adamlar.
25.07.2019 · 2. sıra
passenger28
24.07.2019 13:26 ~ 13:28