izmir'in küçük bir merkez ilçesinde belediyede çalışan çok sevdiğim alevi bir abla var. geçen gün onunla sohbet ettik bu konu hakkında. ben bir chp'li olarak ayrım ve mezhepçilik yapıldığını düşündüğümü söylediğimde bana katılmadı. ben ona tek bir şey sordum. "pekâlâ çalıştığın belediyede çalışanların ne kadar alevidir?" ablamın cevabı "yarısından biraz fazladır" oldu. ablaya "o ilçedeki alevi nüfusun %1'in altında" olduğunu söyledim. sadece kaldı, bakıp kaldı. çok sevdiğim bir insan olduğu için daha da üstüne gitmedim. ancak ne demek istediğimi anladığını düşünüyorum.
peşin bir not girmek isterim ki; ben aleviler kadar dürüst, temiz bir topluluk tanımadım bu topraklarda. velakin ben burada bir haksızlık olduğunu düşünüyorum.
hz. ali'nin dediği gibi; haksızlık karşısında eğilmeyiniz. çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
22.07.2022 · 4. sıra
cncrdnz
21.07.2022 11:54