Sık geçen başlıklar

izmir'i görmüş biri olma duygusu 2

ekşi'de gör
(bkz: övmek için yaşayanlar)

...

iki kere gördüm. herhangi bir duygu değişikliği yaşamadım. izmir'de herkes konak'ta, alsancak'ta, mavişehir'de yaşıyor sanki. kırsalı gayet herhangi bir anadolu şehrinin kırsalından farksızdır. cahili, köylü kurnazı çoktur. bir adet dişi ve bir adet erkek birey olmak üzere, izmir'in iki farklı küçük ilçesinden tanıdığım iki kişi var; hayatımda bunlardan daha çok "izmirliyim ulan" geçinip sike sürülecek faydası olmayan insan daha tanımadım... aydın insanlar da var elbet. onları tenzih ediyorum. ama mesele atatürkçülükse; atatürkçü olan herkes kıymetli bu devirde. iki kere hacı olmuş dedem ufaktan alzheimer emareleri göstermeye başladı. malum şahıs televizyona çıkınca "bununla aynı odada durmam" diyip odadan çıkıyor. arnavut. bir kere bile memleketiyle övündüğünü görmedim. bunlar gereksiz ayrıntılar. önemli olan ve baki kalacak olan tek şey atatürkçülük. şehirlere, küçük insanlara misyon yüklemeye bir doymadınız.
abartmayın demiyorum hobi olarak yine abartın dediğimdir.