Sık geçen başlıklar

izmir'i domuzların basması 2

ekşi'de gör
çoğu kişinin iddia ettiği gibi yaşam alanlarını daralttığımız için değil, tam aksine kolay besin temin ettiğimiz için iniyorlar şehirlere. şehirlerde kendilerine rakip yok, doğal avcılar yok, günlerce ormanda dolaşarak toplayacakları besini iki çöp kutusu karıştırarak elde ediyorlar. bu sayede hızlı ürüyorlar. şehir kenarında doğan yavrular insanlara alışıyor ve her yeni nesil şehirleri ormana daha da çok tercih eder hale geliyor.

kediler, köpekler de bu şekilde evcilleşmişlerdi.

ekolojik süreçleri her zaman insanın doğaya karşı işlediği suçlarla ilişkilendirmek sebep-sonuç ilişkisinin yanlış kurulmasına yol açabilir.