bugüne kadar izmirlilere karşı özellikle istanbulluların yaşadığı önyargıyı gereksiz derecede abartılı buluyordum ancak bu veritabanına yazanların savunulacak tarafı yok.
"ben buradayım" deme çabanızı anlıyorum ancak neyi, nasıl söylediğiniz çok önemli. buraya gelip mavişehirli olduğunuzu yazmanızın kimseye, hiçbir faydası bulunmuyor. onun yerine mavişehir başlığında, mavişehir hakkında iki kelam etseniz, hem sözlüğe daha faydalı olacak hem de burada olduğunuzu yine belirtebileceksiniz.
09.08.2020 · 24. sıra
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
08.08.2020 13:16