olayda hoşuma giden şey, kafe sahibinin yaptığı açıklama. o kadar kibar bir şekilde anlatmış ki olayı.
(bkz: bu durum bizi üzdü)
niye üzdünüz lan bu güzel kalbi?
27.08.2020 · 38. sıra
yazilansozucmaz
26.08.2020 11:18