Sık geçen başlıklar

izmir'de sokakta çişini yapıp maskeyle silen kadın 1

ekşi'de gör
olayda hoşuma giden şey, kafe sahibinin yaptığı açıklama. o kadar kibar bir şekilde anlatmış ki olayı.
(bkz: bu durum bizi üzdü)
niye üzdünüz lan bu güzel kalbi?