o saatte orada ne işi varmış ? kadın, kız başlarına akşam vakti dışarda dolaşmak ayıp değil mi ? insanların nefislerini hoplatıp günaha sokmaya ne hakları var ? gidip evlerinde türbanlarını takıp sadece sabahları sokağa çıkmalılar.
edit : anlayamayanlar için entry ironi içermektedir. bu kadınlara yapılan yanlış ve terbiyesizce bir hareketti. bunu kabül etmediğimi sanmak tam olarak saflık. adam özelden msg atmış, kadınlara saldıranlarla aynı kafadasın diye. biz yıllardır kadın hakları diye kıçımızı yırtıyoruz. şimdi mi aklınız başınıza geldi ?
27.06.2018 · 24. sıra
zinaedenzidan
26.06.2018 11:37 ~ 12:58