yorumları okuyunca üzüldüm. adamlar dans ediyor be abi bırak kıyafetini onu bunu işte. bi boktan çevrede büyümüşler zaten, hayata yenik başlamışlar, keyif aldıkları birşey bulmuşlar kimse onları yönlendirmezken hayatta. bırakın dans etsin abi adamlar. deşarj olsunlar, keyif aldıkları şey, motivasyonları dans olsun, keşke olsa, hep olsa.
bi de fit, sağlıklı çocuklar, topluma kazandırsak, dans ettirsek sağda solda çalıştırsak hem onlar mutlu olsa hem biz. ötekileştirmek en kolayı, elinden tutsak keşke.
26.07.2017 · 17. sıra
kurkluadam
25.07.2017 18:19