daha beter bir hırsızlık söz konusu. alçakca bir oy devşirme çabası. arama kurtarma çalışmalarında akp'ye pay çıkarma, afad ve kızılay güzellemesi yapma çabası.
sabah twitter'ı açtığımda gündemde iki şey dikkatimi çekti;
#kizilay
#teşekkürlerafad
ve atılan tweetler;
görsel
ekleme ; afad görevlileri sedye taşınırken itfaiye ekiplerini tartaklıyor.
video
sonra ayla'nın enkazdan çıkarılması, tekbir sesleri. kadıköy belediyesi kurtarma ekibi ulaşmış ayla'ya ama servis edilen fotoğraf afad. çocuğu çıkarmak değil dertleri şov yapmak.
izmir belediye başkanı yok medyada. izmir'de belediye yok sanırsın.
medya yetmemiş sosyal medyada trollere emir verilmiş. alçaklık, namussuzluk, piçlik...
04.11.2020 · 19. sıra
trankondur
03.11.2020 11:19 ~ 13:03