Sık geçen başlıklar

iyi parti'nin tuhaf billboard afişi 2

ekşi'de gör
bana 90'lardaki winamp playlistimi hatırlatan bilboard. umay umay'ın üstüne slayer patlardı, yetmedi mista bombastic, finalde bibab bab babab bop bapbap bababbop işte allah ne verdiyse. *