Sık geçen başlıklar

iyi parti'nin fezlekelere evet diyecek olması 1

ekşi'de gör
üst edit: şimdilerde barış timsali yapmaya çalıştığınız o terörist var ya, hani apo'nun heykelini dikeceğiz diyen, sözüm ona çok demokratik başkanınız olan terörist. evet işte tam olarak o şahıs bizzatihi gezide darbeyi gördüm demişti. gezi'nin onurlu direnişçilerine direkt olarak darbeci diyen faşistlere bak sen(!) iki günde demokratik olmuşlar. gezi bu ülke topraklarının görüp görebileceği en onurlu, en haklı talepkar eylemler bütünüydü. o gün bana, bize darbeci diyenler sokakta bir yudum suya muhtaç kalsa yağan yağmurun...

on sene evvelinde çözüm süreci zamanında o çok demokratik, sevgi pıtırcığı hdp'liler neden ergenekon ve balyoz davalarına ses çıkartmıyorlarsa tam olarak o sebeple bugün iyi partiyi bu konuda eleştirmek hdp'li trollerin işi değildir, olamaz. öyle bir hakkınız yok. çözüm sürecinde akp çok mu demokratik idi, çok mu mükemmel işler yapıyordu? meselemiz türkiye ise neden o zaman ses çıkartmadınız? sizi gidi terör seviciler sizi. sizi gidi bebek katilleri sizi.