Sık geçen başlıklar

iyi ki varsın diye mesaj atan kız 2

ekşi'de gör
hayatımda hiç almadığım mesajdır. herhalde ben de bir kusur var.
edit: sevdiğim insanlardan alamamışımdır. ''iyi ki varsın'' diye mesaj atmayın lan.