sigarayı bırakmak.
kıç üstü yarım saat yatamazdım aklımda sigara varken. hava buz gibi de olsa, deli gibi rüzgar da esse enayi gibi balkona çıkar zıkkımlanır götüm donardı. leş gibi kokusu, ağızda bıraktığı kötü tadı ayrı dert.. biraz sabredip bırakınca o ihtiyaç da gidiyor. ha aklına geliyor mu, evet. ama mahkum olmadığını hissedip hayatına, meşgalene devam etmek çok güzel. bırakmak, bi kere de olsa denemeye değer.
03.02.2019 · 34. sıra
lyell
02.02.2019 00:37