alman polisi g20 protestocularına kafa göz girerken, fransız polisi zencileri öldürürken "burası almanya, fransa değil" falan dediniz mi. amerikan polsini söylemiyorum bile zaten, onlar bütün dünyanın malumu.
yaa işte, avrupanın hümanizmi, insanlığı hep ılık götlülükten. işler ne zaman sıkıya gelse ne demokrasi kalıypr, ne utanma-arlanma.
02.10.2017 · 26. sıra
arnatuile
01.10.2017 17:00