Sık geçen başlıklar

isviçre'nin vatandaşlarına 7 bin tl maaş vermesi 1

ekşi'de gör
çalışmayı zorunluluktan çıkarıp yaratıcılığı teşvik etme hamlesidir. evet 2500 fr. isviçre'de asgari yaşam için gerekli miktardır ama yasanın önemi de burada zaten, "çalış ya da çalışma biz senin asgari ihtiyaçlarını karşılıyoruz" diyor devlet. yani daha fazla kazanmak senin elinde, çalışırsan daha fazla kazanırsın, çalışmazsan da açlıktan ölmezsin. ne ala memleket. biz neleri tartışıyoruz, adamlar hangi kafada.