Sık geçen başlıklar

isviçre tv kanalının 2020 yılı videosu 1

ekşi'de gör
videodan bagimsiz olarak 'ne zor sene yasadik ama'cilara bi sktrin gidin please diyorum. rahati yerinde insanlarin kici biraz sıkısınca 'vay anam ne zor sene yasadik'. ulan daha gecen sene bu vakitler sinirda ne multeci dramlari yasaniyordu. hadi onu gectim dunyada temiz suya gidaya erisemeyen perisan yasayan insanlar var. hadi onu da gectim 2020 yilinda hala savas ortasinda kalip vahsi hayvan gibi yasamak zorunda kalan binlerce insan var. sen onlari bunca zaman gormezden gel. yil 2020 olmus hala bunlara cozum bulama ki bulmaya da calisan yok zaten. sonra ne zor sene yasadik falan filan ! bunlari zaten dunyada birileri hep yasiyordu sadece 2020 de hepimiz yasadik ve zor geldi. yoksa bu berbat sartlar dunyada hep vardi. o nedenle 2020 soyle boyle demeden once dunyanin temelden degismesi gerektigini anla. 2020 belki de bunun baslangici oldu. 2020 ye insanlik olarak tesekkur bile etmemiz gerekebilir.