herif kafa kesmiş ama reşit değil diye cezası 12 yıl veriliyor.
kafa kesmiş, kafayı bıçakla koparıp atmış. öyle bir anda yapılacak şey değil. yani silahla bir saniyede vurup da vah tüh etmemiş. böyle oturmuş kafayı kıtır kıtır kesmiş. sürmüş yani, zaman almış. bıçağı ilk vurunca pişman olmamış mesela devam etmiş.
edit: 23 yaşında olduğuna dair mesajlar aldım. neyse siz benim demek istediğimi anladınız. canavarca hislerle insan öldürmenin cezası 12 yıl imiş. verilen ceza, bu şerefsiz bir bok yedi, buna öyle ceza verelim ki emsal olsun başkaları benzer suçları işlemekten korksun diye değil de, bu şapşal bir halt yedi, e olan olmuş öleni de geri getiremeyiz, bari kalanı adam etmeye çalışalım düşüncesiyle verilmiş gibi duruyor.
25.10.2020 · 20. sıra
dunyayi kurtaracak olan adam
24.10.2020 18:40 ~ 22:59