Sık geçen başlıklar

isveç'in türkiye'ye kapak kararı 1

ekşi'de gör
acaba şu konuda bir soruşturma açacaklar mı dediğim karardır:
(bkz: isveç'in türk öğrencilerin stajını onaylamaması)

işlerine geldiğinde ifade özgürlüğü falan derler, işlerine geldiğinde de ırkçılığın tillahını yaparlar. böyle de iki yüzlüler.

edit: staj olayında hocayı öttürüyorlarmış öyle diyolla