Sık geçen başlıklar

isveç isviçre abd'de kıdem tazminatı yok 1

ekşi'de gör
su lafi arkadas ortaminda biri söylese, öyle bir küfür ederim ki ölene kadar konusamaz bir daha.

ulan sen kimsin ki kendini o ülkelerle kiyasliyorsun. isvicre'deki mesai saatlerini, isvec'deki isci haklarini, abd'deki konusma özgürlügünü getir de sonra yüzün olsun konusmaya.