Sık geçen başlıklar

istifa edince tazminat alamamak 1

ekşi'de gör
istifayı haklı bir nedene dayandırır iseniz pek tabi kıdem tazminatı dahil tüm haklarınızı alabilirsiniz. işveren ödemek istemeyecektir ancak davayla güle oynaya alırsınız. zira çalışanlar iş hayatında yaşadıkları bir çok şeyi olağan sanıyor ancak bir çok haklı fesih nedeni var, mesala;

-fazla mesai yapıyorsanız ve fazla mesai ücretini almıyorsanız,
-ücretiniz geç ödeniyor, ya da taksitle ödeniyorsa,
-zam talebiniz reddedildi ise,
-yıllık izin talepleriniz reddediliyorsa,
-hafta tatillerinde çalıştırılıyor ve karşılığında ücret almıyorsanız,
-ücretiniz az gösterilerek sgk priminiz eksik yatırılıyorsa,

istifa dilekçesine bunlardan birini yazmanız yeterli, zira yargıtay işçi istifa etmek ile haklı nedenle fesih yapmak arasındaki farkı bilmez, istifa ettiğini beyan etse bile istifasının arkasındaki nedenler araştırılmalı şayet işçinin haklı bir nedeni varsa tüm haklarını alabilir.