-nerelisin?
-istanbulluyum.
-istanbullu diye bir şey yoktur. baban nereli?
-istanbullu.
-deden nereli peki?
- o da istanbullu.
-peki dedenin dedesi?
-o boyabatlı.
-hah sen boyabatlısın o zaman.
-lan ne alakası var. peki sen nerelisin?
-ben erzurumluyum.
-baban nereli?
-o da erzurumlu.
-peki deden nereli?
-o bayburttan gelmiş.
-o zaman sen de bayburt'lusun amk!
-hayır ben erzurum'luyum.
-lan bi siktir git.
(bkz: based on a true story)
24.12.2015 · 48. sıra
karmasik
23.12.2015 14:53