Sık geçen başlıklar

istanbul'un en tehlikeli semti 1

ekşi'de gör
"istanbul'un en tehlikeli semti" diye başlık açıp;
"nişantaşı değildir." diye tanım yapmak nasıl bir zeka göstergesidir anlamak mümkün değil. madem başlığı olumlu bir cümle olarak açtın altını da ona uygun doldur. ya da başlığı "istanbulun en tehlikeli olmayan semti" diyerek aç.
tamam sakinim.