haberi okudum, trabzonsporlu olduğu için değil, magandalik yapıp vb içip icip mahallenin ortasında gürültü yaptığı için öldürülmüş..
tamamen tahminimi yazıyorum.. bunlar içip içip arkadaşlari ile arabayı bir boşluğa çekip ki yüksek sesle kolbastı falan açıp oynamışlardır. orda biri de bunları uyarmıştır.. bunlar kalabalık olduğu için birbirlerinden aldıkları cesaretle adama hakaret küfür etmiştir.
sonra da bu eleman pompalıyla telef olmuştur..
edit: fb kazanacağına panatinaikos kazansın, ne bileyim israil takımı kazansın derecesinde fb'den hazzetmeyen biriyim.
03.02.2020 · 26. sıra
paintman
02.02.2020 15:47 ~ 17:34