Sık geçen başlıklar

istanbul'da çukursuz engelsiz 100 mt yol bulamamak 1

ekşi'de gör
çözümsüz bir istanbul gerçeği. üstelik sayıları giderek artıyor.

sokak aralarından çevreyollarına hatta otobanlara kadar her yer yamalı bohça. yollar ya yeni kazılmış ama içi doldurulmamış ya da hiç doldurmaya hiç tenezzül edilmemiş. arabayla giderken aniden bir çukura giriyorsun. bazen gelişigüzel sıklıklarla koyulmuş tümseklerin üzerinde hoplayarak gidiyorsun. rögar kapakları desen bir mühendislik faicası. sanki sanayi esnafı kazansın da ekonomi çarkı hep dönsün diye özellike yapılmış gibiler.

hasdal-okmeydanı gidiş yolunda sağdan kağıthane tünele bağlanan eğimli bir rampa var. imkan olsa da durup fotosunu çekebilsem. o yolun ortasındaki yarıklar aylardır orada ve kimse ilgilenmiyor mesela. yokuşta vitesi boşa alarak hızla inen araçlar için ciddi bir tehlike. çukuru son anda fark eden hemen sağa kırıyor ki emniyet emniyet şeridinde de hep araç oluyor.

çok şey demek istiyorum da nere doğru ki yollar düz olsun?