Sık geçen başlıklar

istanbul indi bindi taksi ücretinin 75 tl olması 2

ekşi'de gör
kendimi taksiye bindiğimdeki kadar kötü hissettiğim hiçbir an yok. tecavüz edilmişim gibi hissediyorum bu amklarımın arabasına binince.
türkleri ilgilendirmeyen hadise.
arap müşteriler düşünsün.
bizi araçlarına almıyorlar zaten.