senaryo sağlam olsaydı türkiye'nin en dikkat çeken iki oyuncusuna birden ihtiyaç duymazlardı :)
Sık geçen başlıklar
istanbul için son çağrı 5
ekşi'de görçok sıradan bir film olmuş. ilgi çekici öğeler new york ve kıvanç tatlıtuğ-beren saat. konu bayık , akış fena değil, sonu tahmin edilebilir.
ayrıca kıvanç tatlıtuğ ve beren saat estetikle birlikte belirli yüz ifadelerinden çıkamıyorlar. bu filmin hemen öncesinde ya da sonrasında açın bir aşkı memnu bölümü izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. 14-15 yıl önceki oyunculukları, ifadeleri çok daha iyi.
edit : imla
ayrıca kıvanç tatlıtuğ ve beren saat estetikle birlikte belirli yüz ifadelerinden çıkamıyorlar. bu filmin hemen öncesinde ya da sonrasında açın bir aşkı memnu bölümü izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. 14-15 yıl önceki oyunculukları, ifadeleri çok daha iyi.
edit : imla
“bildiğim tek bir şey var.
birlikte yaşlanmayı başarabilen o çiftlerin de kavga ettiği.
onların da bazen yorulduğu, sıkıldığı, bazen vazgeçmek istedikleri.
ve bunu yapmamalarının tek bir sebebi var.
bir gün herşey ve herkes gelip geçtiğinde o yuvada birbirlerini bulacaklarına dair olan inançları. benim yuva dediğim, senin “aşk” “tutku” dediğin şey aslında tam da bu inanç değil mi?
bu inanç bizde de olsun isterdim. çok isterdim.”
birlikte yaşlanmayı başarabilen o çiftlerin de kavga ettiği.
onların da bazen yorulduğu, sıkıldığı, bazen vazgeçmek istedikleri.
ve bunu yapmamalarının tek bir sebebi var.
bir gün herşey ve herkes gelip geçtiğinde o yuvada birbirlerini bulacaklarına dair olan inançları. benim yuva dediğim, senin “aşk” “tutku” dediğin şey aslında tam da bu inanç değil mi?
bu inanç bizde de olsun isterdim. çok isterdim.”
ilk okuduğumda deprem uzmanlarının açıklaması sandığım ifadedir... : ))
popüler kültürden o kadar uzağım ki başlığı görünce naci görür hoca bir basın toplantısı yaptı, diğer uzmanlar da destek oldular, akademisyenlerden beklenen istanbul depremi için son çağrı falan sandım. başlığı açtım kıvançlı berenli ağlak soslu aşk filmi çıktı.