bu memleketteki en büyük problem, muhalefetin doğru konuda muhalefet yapamaması. bu havaalanında konuşulacak bir sürü şey varken, 33 tane mescit konuşulması cidden saçmalık.
33 tane mescidin var olması, 1.3 milyon metrekareye sahip bir ana terminal binası için gayet normaldir. mescit denilen alan da çok şatafatlı, üzerine aşırı derecede özenilecek bir şey değil, zemininde halı olan 33 tane odadan fazlası değil.
thy'nin; sabiha gökçen'i almak istemesinin, limak ve kolin'in 3.havalimanındaki hisselerinin %20'sini 200 milyon euro'ya almaya çalışmasını falan konuşmak daha iyi emin olun.
01.11.2018 · 31. sıra
johanericcalvinelmander
31.10.2018 11:14 ~ 13:52