Sık geçen başlıklar

istanbul üniversitesi kampüslerinin halka açılması 2

ekşi'de gör
mardin'ci dille söyleyecek olursak, çevrenin merkezden intikamının bilmem kaçıncı perdesi.

şu kararın kamu yararıyla eşitlikle filan zerre kadar alakası olmadığını herkes biliyor.

acilde doktor neden dövülüyorsa üniversite kampüsü de halka o yüzden açılıyor. bir takım halk kesimlerine "aha artık burası da sizin tepinme alanınız, bunlar size bir şey yapamaz" demek.
başka hiç bir amacı, açıklaması yok.

ek: özellikle muhafazakar taşradaki üniversitelerin -artık yapılmayan- bahar şenlikleri aynı saçmalığın küçük birer örneğiydi geçmişte.
öğrencilere özgürlük alanı açıp orayı koruyarak şehre doğru genişletecek yerde tam tersi yapılıyor, özerk ve korunaklı olması gereken üniversite taşra ortalamasının insafına bırakılıyor, netice şehrin ne kadar genç delikanlısı varsa hepsinin kampüse gelip "haa demek skişen kızlar bunlaar" edasıyla sakal sıvazlayarak dolaşması oluyordu.
bati'daki her universitede olan, fakat turkiye'de olmamasi gereken bir durum.