Sık geçen başlıklar

israil'in tünellere deniz suyu basması 1

ekşi'de gör
terör örgütü gelecek benim yaşam mahallime girecek, çoluk çocuk demeden katledecek, yetmeyecek karımı, çocuklarımı rehin alacak o da yetmeyecek insanların üzerine 2000'den fazla roket yağdıracak ben de sevgi pıtırcığı olup "hoff yha svaşın da kurlı olr .s.s" diyeceğim.

hamas savaş kurallarını kadınları, çocukları rehin alarak zaten bozdu. gazze bombalanmasın ama bu tüneller içinde hamas teröristleri varken su basılsın, elektrik verilsin hatta betonla doldurulsun.

edit: amk işsizleri sayfa sayfa mesaj atmislar. olm mesaj kutumu taciz etmeyin lan, sizin sikko sikko fikirlerinizle ilgilenmiyorum.