yalnızca şu başlığa girilen entryler bile sözlüğün nasıl formatından çıkıp ergen mastürbasyon aracı haline geldiğini gösteriyor. bir iki analiz dışında 'babayı alırsın' 'başını alırsın' 'sen önce şunu bi al' diye girdi yapılmış. tanım? yok. herhangi bir katkı? yok.
bol küfür, bol testesteron kokusu. kahvede bile daha düzeylidir insanlar. daha rasyoneldir.
atatürk'ün yurtta sulh cihanda sulh demezi boşuna değil. ömrü savaşlarla geçmiş bu kadar başarılı bir askerin bu cümleyi kurmasını düşünmek yerine askerliğini kantinde yapmış, oğluna çürük raporu almış birisinin ıslak hayallerinin peşine takıldık. çok değil 2 yıl önce yok halep 82, şam 83 falan diye slogan atıyorduk. biz bu cümleyi egemen bir ülke hem de komşumuz için kurarak onlar da iskenderun 33 falan derler. önemli olan bunu yapıp yapamamaları değil, bizim suriye ile dost olmak varken herşeyi boka saldırıp bu tür cümlelere olanak sağlamamızdır. bizim kararlı duruşumuz olsaydı ne ırak'da ne de suriye'de milyonlar ölürdü. ülkemiz göçmen akınına uğramaz, o insanlar da evlerinden olmazdı.
ıslak rüya görenlerin rüyalarına ıslak bir rüya ile karşılık vermektir.
23.11.2018 · 40. sıra
alessandra giliani
22.11.2018 01:27