Sık geçen başlıklar

irfan değirmenci 3

ekşi'de gör
kendisiyle gurur duyuyorum. böyle bir zamanda işsiz kalırım, kariyerim mahvolur diye düşünmeyip fikirlerini korkusuzca açıklayıp kendisine yakışanı yapmıştır.
iyi ki varsın irfan değirmenci!
(bkz: cesur)

yarın öbürsü gün umarım programı yayından kaldirilmaz. işine son verilmez. büyuk risk almış bence. helal olsun.

böyle bi açıklama yapmasa da kendisini izleyen tanıyan herkes hayır diyeceğini biliyordur zaten.