Sık geçen başlıklar

irem sak 1

ekşi'de gör
bu kızı aristokrat mı buluyorsunuz? küçümseyerek söylemiyorum çünkü onu sevimli bulma nedenlerimden biri bu: kendisi gayet mahalle kızı, komşunun kızı havasında bir kız. bir kere bir galaya gidip ünlüleri gördüm demişti. sempatiktir, aristokrat değil.