akıllara yıllar önce arena programında türk erkeğinin, aidsli olduğunu söyleyen kadın karşısındaki duruşunun tespitine yönelik yapılan araştırmayı getirmiştir.
olayı bilmeyenler için özet geçeyim:
arena programının muhabiri hayat kadını kılığına girip otoyol kenarında beklemeye başlar. gelenlerle anlaştıktan sonra aidsli olduğunu söyler.
aldığı cevaplar şu şekilde:
--- spoiler ---
“atın ölümü arpadan olsun!”
“başka aids”li kadınlarla da yattım bişey olmadı!”
“senin için göze alırım!”
“bir çaresini bulurum, benim babam doktor!”
“bir şey olmaz ben de aids”liyim!”
“ölüm allah”ın emri. az ilerde kaza yapıp ölmeyeceğimi kim garanti edebilir ki!”
“olsun be senin için göze alırım!”
“hiç problem değil, okunduk daha önce!”
“eşeğin ölümü arpadan olsun!”
“bana bir şey olmaz ablacım!”
--- spoiler ---
o yüzden sen sen ol, türk erkeğini böyle şeylerle sınama irem. bir de açık adres vereyim demiş.*
24.11.2020 · 25. sıra
cisar
23.11.2020 10:36