zamanında beni dolandıran iranlı bi abinin lafı vardı;
"araplar çok güzel hikaye uydurur, persler çok güzel anlatır o hikayeyi, türkler de çok güzel inanır"
herif sinyali vermiş bana da ben anlayamamışım.
19.01.2020 · 33. sıra
fcsm
18.01.2020 00:57 ~ 00:59