Sık geçen başlıklar

iran'ın iyi olduğu konu 2

ekşi'de gör
zamanında beni dolandıran iranlı bi abinin lafı vardı;

"araplar çok güzel hikaye uydurur, persler çok güzel anlatır o hikayeyi, türkler de çok güzel inanır"

herif sinyali vermiş bana da ben anlayamamışım.
iran'ın en iyi olduğu konu,mülteci politikasıdır. afganı, pakistanlısını alır, kendi doğu sınırından, ağrı sınırımıza kadar kendileri getirir. böylece kendi ülkesinde barınmalarına izin vermez. hem onların hem kendi işini çözer. olan bize olur.