hangi teknoloji sitesinde/kanalında apple'ın ürettiği telefonları gömen bir içerik gördünüz ki bugüne kadar?
iphone'ları gömmek yasaktır arkadaşlar. gömerseniz bunu 1 kez yapabilirsiniz, sonrasında size cihaz gelmez, göndermezler. göndermedikleri zaman da bu kadar pazar payı olan bir markayı inceleyememiş olursunuz. dolayısıyla gömemezsiniz. formül bu kadar basittir.
bunun tek yolu çıkan tüm cihazları kendi paranızla alıp incelemektir. bu da sürdürülebilir değil. dolayısıyla adamın yapabileceği fazla bir şey yok. kanalın adı iphonedo zaten.
apple değil de başka bir telefonda 2000 küsür mah batarya olsa yerden yere vurulur hatta muhtemelen çeşitli esprilerle dalga konusu olur. ama cihaz apple ise olmaz.
mesela batarya kıyaslaması yapıyor ve 3 saat netflix açtıktan sonra oneplus 9 pro'da %77 pil kaldığını, aynı sürede çok daha ufak pile sahip iphone 12 mini'de %75 kaldığını söylüyor.
bunu yaparken şunları söylemiyor:
oneplus 9 pro, 525ppi değerine sahip bir ekran kullanıyor. ekranın yineleme hızı 120hz. ayrıca çok daha büyük bir ekran olmasına rağmen bu değerler 12 mini'den daha yüksek. dokunmatik ekranın tepki oranı ise 360hz. bu özellikleri kapatsanız bile ekranın büyüklüğü ve çözünürlüğü daha yüksek. daha çok pil tüketmesi çok doğal.
bu gerçeklerin tümünü atlayıp "bak mükemmel optimizasyon" dediğin zaman o iş olmaz :)
fanboy mudur bilmem, takip ettiğim bir kanal değil ama apple'ı istese de gömemez. kanalı kapatmak zorunda kalır. mevzu bu kadar basit.
04.05.2021 · 30. sıra
virtufortuna
03.05.2021 16:06 ~ 16:09