2,5 yıl önce apple’ın flagship olarak çıkardığı 1000 dolarlık iphone x’u 6000 türk lirasına almıştım, türkiye’ye geldiği gün aldım öyle eskidikten sonra falan da değil.
şimdi ucuz model olsun diye çıkardıkları 399 dolarlık telefon 5300 lira olmuş :d.
türk lirasının çok eyi olduğunu gösteren iphone.
17.04.2020 · 22. sıra
kehos
16.04.2020 04:01