iyi midir kotu mudur bilmem de iphone başliklarinda en güldüğüm şey şu laf;
"o fiyatlara apple bu telefonu satamaz"
lan o fiyatlar dedigin fiyat 10 yildir nerdeyse sabit amk.
ilk kontratsiz iphone 3g nin fiyat neyse hala o. (bi hafiza guncellenmesi yaptilar sanirim)
adam gelmiş iphone 8 patlar tabi o fiyat artişiyla zor demiş, 11-12 kişi de favlamiş.
yazik lan size. valla yazik gunah. artan telefonun fiyati degil. çöken türk ekonomisi.
dunyanin her yerinde iphone, o ülkenin alım gücüne göre dusunursek 10 yil icinde nerdeyse bedava hale geldi.
5 gunluk bahşişiyle iphone aliyor millet amerikada. ağlayin.
27.09.2017 · 8. sıra
beeyore
26.09.2017 09:05 ~ 11:04