Sık geçen başlıklar

iphone 8'in apple'ın elinde patlaması 1

ekşi'de gör
iyi midir kotu mudur bilmem de iphone başliklarinda en güldüğüm şey şu laf;

"o fiyatlara apple bu telefonu satamaz"

lan o fiyatlar dedigin fiyat 10 yildir nerdeyse sabit amk.

ilk kontratsiz iphone 3g nin fiyat neyse hala o. (bi hafiza guncellenmesi yaptilar sanirim)

adam gelmiş iphone 8 patlar tabi o fiyat artişiyla zor demiş, 11-12 kişi de favlamiş.

yazik lan size. valla yazik gunah. artan telefonun fiyati degil. çöken türk ekonomisi.

dunyanin her yerinde iphone, o ülkenin alım gücüne göre dusunursek 10 yil icinde nerdeyse bedava hale geldi.

5 gunluk bahşişiyle iphone aliyor millet amerikada. ağlayin.