şu iphone dan başka telefon kullanamıyorum arayüzü karışık geliyor diyenleri de anlamıyorum 2010 doğumlu falanlar heralde.
ulan eskiden nokia siemens samsung sony ericsson lg bı dünya marka vardı hepsinin arayüzü de birbirinden alakasizdi hepsini de kullanıyorduk. o dönem böyle sosyal medya zart zurt gibi özel alanlar olmadığı için ver lan telefonunu kurcaliym ne oyun var bakiym diyip alıyor iki dakikada cozuyorduk. şimdi girdiğiniz zaten hepi topu 5 tane uygulama onların da ikonları belli basıp gireceksin ama paşam telefonu kullanamiyormus. dumanla haberles amk.
07.03.2024 · 18. sıra
uber insan
06.03.2024 00:14