intikam almak icin ekstra caba harcamanin kimseye bir faydasi olacagini sanmamakla beraber, kucagina felaket bir intikam alma sansi geldiyse kesinlikle affedilmemesi gerektigini dusunuyorum. bir kac kez basima geldi, oradan biliyorum.
affetmek, buyukluk gostermek vs geciniz bunlari. bir erdemmis gibi pazarlayip yediginiz kazikla hayatiniza devam ettirtip herkesin keyfine kaldigi yerden devam edebilmesi icin uydurulmus seyler cogu. senin canini ne kadar acittiysa en az o kadar acitacaksin ki anlasin, anlasin ki bir daha baskasina yapmasin. kendi basina gelmedigi surece kimsenin empati yapip da insanlarin neler cekebilecegini anlayacagi yok, kimsenin umrunda bile degil.
24.12.2023 · 12. sıra
ken rockwell
23.12.2023 00:44