Sık geçen başlıklar

internetsiz ev kalmasın diye arayan numaralar 2

ekşi'de gör
2 yıldır düzenli olarak psikiyatriste gidiyorum.
depresyon ve sinirlilik hal mevcut ve yenmeye çalışıyorum bu olumsuzluğu..

şimdi diyeceksiniz ki, "konuyla ne alakası var?"..
okuyun okuyun devam edin.

prozac ile başladığım mücadalemde prozac + efexor olarak devam ettim.
iyi giden gelişmelerden sonra efexor'u bıraktım, günde 2 adet prozac ile devam ediyordum.

geçen hafta da, randevum vardı psikiyatriste kontrole gittim.
artık belki de ilacı günde tek sefere düşürür sonra da yavaş yavaş bırakır normal hayata dönerim diye konuşuyorduk ki,

telefonu sessize almayı unutmuşum bi numara aradı açtım; "internetsiz ev kalmasın diye" başlayan cümle tamamlanmadan kapattım.
doktora dönüp tebessüm ederek, " özür dilerim sessize almamışım" dedim.
ki bir daha aradı.
meşgule attım.
telefonu sessize almaya çalışırken bir daha aradı.
"anasını avrdını siktiminin, yapacağnz işi sikeym " diye dişlerimi sıka sıka telefonu komple kapattım.

doktora döndüm sonuç;
"bence biz biraz daha bu şekilde devam edelim ilaçlara, henüz bırakmayalım"...

sizin ben internetinizi de telefon hattınızı da sikeyim.
sağlam girdiğim doktordan hasta çıktım sayenizde amnakoduklarım.
engelle engelle bitmeyen numaralardır.

tamam hayır işi yapıyorsunuz anlıyoruz. internetsiz ev kalmasın diye çalışıyorsunuz ama yetmez mi? her gün arıyorlar. birisini engelliyorsun öteki numara arıyor.

bir bitmediler.