5-10 sene önce "keşke ölümsüz olup tüm teknolojik gelişmeleri görebilsem" diye hayaller kurardım.
yeni nesil gerzekleri gördükçe "bugün ölsem bile üzülmem" diye düşünüyorum artık.
15.01.2019 · 13. sıra
samimi panda
14.01.2019 07:35