Sık geçen başlıklar

instagram'ın takip sekmesini kaldırması 2

ekşi'de gör
kezbanlar icin bence iyi bile oldu, eskiden millete rezil olmayalim diye begenemeyen ne kadar adam varsa abanacak.

(bkz: bir arkadaşım ekolü)

doga fotografcilari icin bir dakikalik saygi durusu... kayip minimum 50% olur.