Sık geçen başlıklar

instagram'ı facebook'u whatsapp'ı silme fikri 2

ekşi'de gör
esrarengiz fikir. hayır enteresan demek istemedim. bugün dupdururken instagram hesabımı sildim. hoşlandığım kızın dün eski sevgilisiyle yeniden konuştuğunu öğrendim. (belki de bu yüzden böyle bir karar aldım emin değilim). bütün gün evden çıkmadım. sigaram bitince az önce bakkala sigara almaya gittim. bakkal her zamankinden erken kapanmış. sigarasız kaldım. döndüğümde elektrikler kesilmişti. ışıksız kaldım. allahtan evde mum var. yapacak bişey bulamayınca sözlüğe girdim. direk bu başlığı gördüm. şu an mum ışığında yazıyorum. sessizlik hiç bu kadar ürkütücü olmamıştı. orda kimse var mı?

edit: silmekten korkmayın. sessizlikten de... sessizliğin size anlatacak çok şeyi var. sesimi duyanlara selam ederim.
instagram'ı facebook'u anladım da whatsapp'ın ne zararı var. oldu olacak sms ve aramayı da sil tam olsun.

ama cidden insta ve facebook'u silmek müthiş bir rahatlık. önceden kuzenimin eşinin abisi bile nerede ne yiyor, içiyor haberim oluyordu. ulan hayatımda bir kere sadece bir kere gördüm o da düğünde. şimdi hayatımda olmasını istediğim insanlardan haberim var.

sikmişim ilkokul arkadaşını...