Sık geçen başlıklar

instagram kullanmayan kız 5

ekşi'de gör
çirkin demiş üstte biri. sadece güldüm valla. bugün de çirkin olduğumu öğrendim. *

sadece canı öyle istiyordur ve bir şeyleri göstermeye ihtiyacı yoktur. yaşadıkları kendiyle kalıyordur, herkesle paylaşmıyordur.
normal kızdır. ne diye burada kendini övüyor millet anlamış değilim. ohh bıraktım, valla rahatlıkmış, geri de dönmem, hımfsss ... çok da ipimizdeydi yani. ben kullanıyorum hıh.
- ilgiye aç değildir, ilgileni çoktur.
- birilerine kanıtlamak istediği birşeyler yoktur.
- ne yaptığını kimsenin bilmesini istemez.
- milleti merak eden biri değildir.

doğrusu bu devirde nadirdir.
normal kızdır. instagram kullanan da normal kızdır. hepiniz normal kızlarsınız, çok şey yapmayın.

bu arada instagram kullanmamasıyla övünen bu genç arkadaşlarımız bir kaç aya kalmaz geri de dönecektir.