Sık geçen başlıklar

instagram kullanma nedenleri 1

ekşi'de gör
yavşaklığı yüzünden. örneklendireyim de anlaşılsın;

birini 2 sene arama, sorma sonra bir gün o kişiye bir şey soracak ol, arayamazsın, elin gitmez telefona. zaten arasan da karşıdaki ya açmaz ya da açsa bile işinin düştüğünü anlayacağı için seni sallamaz. ama hiçbir muhabbetin olmasa da sadece takipleştiğin için bile değil 2 sene 22 sene sonra bile instagramdan mesaj at, instagramın o gevşek ortamı sayesinde karşıdaki sana cevap veirr.