Sık geçen başlıklar

insanlar kötü mü doğar iyi mi 2

ekşi'de gör
ne ahlak ne de sevgi gökten gökten dünyaya indi
insanlık istedi keşfetti hepsini
dün doğmuş bir bebeğe bile giren mikrop misali
içimizde hem kötü var hem iyi..

şebnem ferah sultandan nakaratlar..çok da güzel anlatmış.