Sık geçen başlıklar

insanlığın en büyük bug'ı 1

ekşi'de gör
uykudur bence.

düşünsenize uykuya ihtiyacımız olmadığını. ama çok güzel yhaa dediğinizi duyar gibiyim. bir düşünün. ömrünüzün 1/3’ü daha birşeyler yapabilmek, öğrenebilmek, gezebilmek için elinizde olacak. 1/3 iyimser rakam. biliyorum aranızda günün yarısını uykuda geçen koalamsı arkadaşlar var. sizi de seviyoruz ama hemen üzülmeyin.

şarj süremiz çok uzun. yarım saat ile yenilenen devam edebilen varlıklar olsaydık keşke.