Sık geçen başlıklar

insan nereye aittir 2

ekşi'de gör
gabriel garcia marquez der ki;" bir yerde toprağın altında ölüleriniz yoksa siz oraya ait değilsiniz"demiş yani insan ölülerinin olduğu toprağa aittir.
bu sözün z kuşağına bir anlam ifade edeceğini sanmıyorum ama yaş ilerledikçe daha iyi anlaşılıyor.
insan hiç bi yere ait değildir. ancak bunun sorgusunu hayatı boyunca yapar ve bulunduğu yer için daima bilinçaltında şüpheler barındırır. dolayısıyla da aidiyet duygusunu hiç bi zaman tam olarak hissedemez