Sık geçen başlıklar

ingiltere'de kardiyolojiye gitmenin 4 ay sürmesi 1

ekşi'de gör
anlamayanlar için olayın özeti:

arkadaş doktora gitmiş. işlemleri tamamlanmış, ilaç tedavisine başlanmış. bu kısmın başlıkta yazıldığı gibi 4 ay ile bir ilgisi yok.

tedavi devam ederken arkadaş doktoru ile tekrar görüşmek istemiş. bu kısımda bir bekleme söz konusu. doktoru da uzun bekleme süresinin ardından yapılan görüşmede "ilaçların sonucunu bekleyip görmemiz lazım" diyerek tedaviye devam demiş zaten.

not: hastalığın ne olduğu / ciddiyeti ile ilgili bir bilgim yok.