(bkz: ret) yememek için yapmanız gereken basit bir püf noktası olan vize.
eğer bir ülke size “burada kimseyi tanıyor musun?” derse, tanıyor olsanız bile onun adını vermeyin. kimseyi tanımıyorum, şeytan görsün yüzünü, ben otelde kalacağım, gezip görüp geleceğim, ne ben kimseyi tanırım ne kimse beni diyin ki durduk yerde (bkz: ret) almayasınız.
her ülke için geçerli bu, hele davet mektubu alıp bununla başvurmak tam bir intihar, “ben bu kişinin buraya gelmesini istiyorum ve kendisine kefil olacak kadar da yakın bağlarımız var” anlamına geldiği için her ülke direkt olarak “kaçak göçmen” gözünde görüyor sizi. yukarıdaki arkadaşın parası ile ilgili bir durum yok ortada tüm kriterleri fazlasıyla karşılamış sadece o davet mektubunu işin içine dahil etmese şu an neden ret yediğini sorgulamak yerine londra başlığına yazıyor olurdu.
22.08.2019 · 31. sıra
high functioning psychopath
21.08.2019 09:45